Nu är ”risängen” frigjord för parkering för er badsugna. Notera att parkeringstillstånd behövs även här. Du kan parkera både till höger och vänster. Nu hoppas vi att förra årets parkeringskaos inte upprepar sig. Bara att njuta av vår fina badplats